Wij eigenaren, krijgen dan een brief met een soort van enquete waarin dan staat "gunfactor". Die brieven heb ik nog bewaard.
Men heeft dan wel voldaan aan het principe van 2 offertes opvragen van verschillende aanbieders , maar de een is dan duurder en dan krijgen wij per mail te horen, dat het de duurdere is geworden. Ik snap dat niet.. want die andere offerte daar had ik op gestemd en later hoorde ik, dat anderen ook daarop hadden gestemd. In deze dure tijden kan ik mij dan ook niet voorstellen, dat andere eigenaren kiezen voor een duurdere optie omdat die suggestief door AB beheer werd vermeld met "gunfactor"
Recente kwestie is:
Zo stelt die beheergroep, dat ineens de rookkanalen moeten worden vernieuwd, maar er is in de Algemene Ledenvergadering niet over gestemd.
Sterker nog: in de notulen van de afgelopen 2 jaar zie ik nergens dat dit als agendapunt stond, om ter stemming te worden aangeboden.
Ook staat nergens in de notulen vermeld, welke appartementeigenaar het nodig vond om de rookkanalen te willen vernieuwen danwel te wijzigen.
de beheerder stuurt dan namens het bestuur , aangezien wij geen voorzitter hebben, een mail naar mij dat wij verplicht worden om een HR ketel aan te schaffen, omdat de rookkanalen gaan worden vernieuwd. De meeste mensen in ons complex zijn wat ouder, en die vragen dan ook van: wij hebben ook net een nieuwe CV ketel gekocht.. en dan hoor ik ook anderen daarover.
Graag jullie mening hierover. Ik heb inmiddels wel Centraal Beheer Achmea als individuele consument /eigenaar benaderd. Die dame heeft mij nu geholpen met een brief naar het bestuur. Heeft iemand soortgelijke ervaring met deze vorm van .. misschien oneerbiedig "Handjeklap"?